2011. nov. 1.

Wooooowww!!!!!!

Tul sokminden tortenik, szerencsere :-)
Mar keszultem a repulore Chiang Mai fele, amikor az utcan setalva eszrevettem a csotanyarust! :-) Huhu, ezt keresem egy hete! De amikor latod, uh mar annyira nem vagy biztos magadban. Kicsit sokkolo latni skorpiok, csotanyok, tucskok szazait, foleg azzal a szandekkal, hogy abbol enni is akarsz... parszor elsetaltam az arus elott. Ahogy tavolodtam tole, mindig erosodott bennem az akarat, hogy meg kell probalnom, de a latvany, meg hogy ott alltam egyedul, mindig visszafogott. Aztan vegre volt ott egy par, akik egy kis batoritast adtak.
Fura volt, amikor az arus felem nyujtotta a kanalat, az futott at a fejemen, hogy en nem tudom ezt megfogni. De akkor hogy akarom megenni? A, muszaj megfognom... (:
Szoval a kepek magukert beszelnek:



Aztan kimentem a repterre. Kitalaltam, hogy ott majd elalszom, csak arra nem gondoltam, hogy ahhoz, hogy bejussak, be kell csekkolni. Azt meg este tizkor nem lehet a reggeli gepre. Mindegy, kint csoveztem, majd elneztem az orat reggel, es majdnem lemaradtam. (: Lesszallas utan nem sikerult a csomagomat elohalaszniuk, mivel keson csekkoltam be. Mindegy, bringat berelve visszamentem erte a repterre. Voltatok mar valaha repuloteren biciklivel? :D
Tegnap felmentunk az arany haromszogbe, ahol Burma, Thaifold es Laosz talalkozik. Megneztuk a senki foldjet, ahol alacsony vizallas eseten a helyiek opiumot adnak-vesznek. Meg a kaszinokat, amiket a thai uzletembereknek epitenek ide, mivel itt nem engedelyezett a kaszino.
Atvittek minket Laoszba egy napos vizummal (egy ksi fecni, amit utolag kaptunk meg) kizarolag vasarlas celjabol. A fo attrakcio a whiskey volt, de nem akarmilyen. Az egyikben kigyo volt, a masikban teknos, majd skorpio, meg mindenfele csuszomaszo. Mindegyiknek volt valami jelentese, de en inkabb azt erzem, hogy ezek a nepek fut-fat osszekevernek a legkulonbozobb dolgokkal, es eladjak a hulye turistaknak jo penzert (:

Aztan a hosszu nyaku torzset neztuk volna meg, ha benne lett volna a jegyunk araban vagy ha helyben kipengetjuk a belepot. Helyette csak azt az iszonyatos keseru bigyot ragcsaltuk, amitol ilyen lett az en mosolyom is.

Ja, es megneztuk azt a buddhista templomot is, amiben a vicces festo Bin Ladentol kezdve a Star Wars-on keresztul mindenkit felfestett a falra. Illetve folyamatban van a festese.
Sajnos belul nem szabadott fotozni, kivulrol egyebkent ilyen:
Ez pedig a budi:

De a mai volt az igazi: elefant. Tudom, mar ketszer voltam, de ez nem az volt: itt megtanultuk a 6 legalapabb parancsot, kaptunk fejenkent egy elefantot, atvagtunk a dzsungelen, etettuk oket, fel-lemasztunk rajuk, olelgettuk oket, fotozgattunk. Az en elefantomnak volt egy 5 honapos kolyke, aki jott velunk. Hat dobbenet aranyos volt!
Es a vegen: elefantfurdetes! Elmondhatatlanul jo erzes, amikor ott vagy, latod, ahogy az elefantok jatszanak, maszol rajuk, furdeted oket, nezed, ahogy a pici jatszik a tobbiekkel, bebujik a viz ala, majd ujra ki, odamesz hozza, simogatod... szoval elmondhatatlan. Se iras, se foto nem adja vissza az erzest. Kivanom, hogy mindenkinek legyen az eletben legalabb egyszer resze ebben az elmenyben!
Azert hatha ez is atad valamit, nehany foto:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése